در این سایت ما به شما آموزشهای کاملی در مورد کسب درآمد از اینترنت با روشهای گوناگون و معرفی سایت های گوناگون و نحوه کسب درآمد از این سایت ها رو میدهیم و شما با این روش ها روزانه یک میلیون اگر کار ساده ای انجام دهید بدست خواهید آورد ولی اگر به شکل حرفه ای کار کنید درآمدتون روزانه چندیدن برابر خواهد شد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2
  • بازدید دیروز : 1
  • بازدید کل : 4471

پکیج آموزشی کسب درآمد بالا از اینترنت با روش های گوناگون


آموزش کسب درآمد پنج میلیون تومان به بالا در ماهبا تضمین بازگشت وجه بدون قید و شرط

شاید با جرات بتوانم بگویم شمایی که این آموزش را می خوانید یک فرصت ایده آلی برای شما پیش آمده که از آن استفاده نمایید.

کسب درآمد از اینترنت در خانه بدون سرمایه (۱۰۰% واقعی)

کسب درآمد از اینترنت در ایران طی چند سال گذشته تا به امروز رشد چشمگیری داشته است. به طوری که کسب درآمد اینترنتی دغدغه خیلی از افراد جامعه شده است. همه ما می دانیم کسب درآمد از اینترنت در خانه هم امکان پذیر است و یکی از بهترین و راحت ترین کارهایی است که هر کسی می تواند از آن درآمد زایی داشته باشد. حتی با کسب و کار اینترنتی می توان به فکر کسب درآمد میلیونی هم بود.

آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد کند؟

قبل از هر چیز بهتر است به این سوال پر تکرار پاسخ دهم که آیا هر کسی می تواند از اینترنت کسب درآمد داشته باشد یا خیر؟ این سوالی است که خیلی از دوستان از من در روز می پرسند. جواب این سوال بله است. کسب درآمد از اینترنت محدود به سن و سال نمی شود و هر کسی با هر شرایطی می تواند از اینترنت درآمد داشته باشد.

اما همین ابتدای کار به شما بگویم کسب درآمد از اینترنتی هم مثل شغل های دیگر سختی های خودش را دارد و کسی بدون تلاش نمی تواند در آن موفق شود. پس به به هیچ وجه دنبال ساده ترین راه کسب درآمد از اینترنت نباشید.

چرا کسب درآمد از اینترنت؟

کسب درآمد از اینترنت یکی از بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید. چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. فقط کافیه به فکر اعتماد سازی و جمع آوری مخاطبان مورد علاقه به کسب و کارتان باشید.

متاسفانه این روزها کسب درآمد از اینترنت در بین جوان ها بد جا افتاده است و فکر می کنند از هر راهی و به هر روشی می توان از اینترنت کسب درآمد کرد. به همین دلیل خیلی گول سایت های سودجویی که فقط به فکر پر کردن جیب خودشان هستند را می خورند و در این راه شکست می خورند و همین افراد هستند که به همه می گویند کسب درآمد از اینترنت دروغ است و اصلا فایده ای ندارد!

در صورتی که به هیچ وجه اینطور نیست. در ادامه هر آن چیزی که شما به آن احتیاج دارید تا بتوانید از اینترنت درآمد زایی داشته باشید را به شما می گویم. راه کارهایی را به شما نشان می دهم تا بدون هیچ سرمایه ای بتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید.


کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه

آیا کسب درآمد اینترنتی بدون سرمایه هم امکان پذیر است؟ این سوال پرتکرار را بارها شنیده ام. اولین و بهترین مزیتی که هر کسی را به سمت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می کشاند کم هزینه بودن آن است. یعنی برای کسب درآمد از اینترنت در بسیاری از مواقع اصلا نیازی به سرمایه اولیه ندارید و یک تجارت اینترنتی بدون سرمایه هم قابل راه اندازی است. اگر هم نیاز به سرمایه باشد به سرمایه بسیار کمی نیاز است. پس دیگر نباید نگران سرمایه اولیه باشید. در ادامه روش هایی را نام می برم که اصلا نیاز به سرمایه اولیه برای کسب درآمد از اینترنت ندارند تا شما هم درآمد اینترنتی بدون سرمایه خود را تجربه کنید.

راه اندازی کسب و کار اینترنتی با دستان خالی

کسب درآمد از اینترنت در هر شرایطی

مورد بعدی که خیلی مهمه این است که شما در هر شرایطی می توانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. یعنی اینکه چه سر کار باشید، چه خواب باشید و یا چه مسافرت باشید می توانید درآمد زایی داشته باشید. این پتانسیلی است که کسب و کارهای اینترنتی با ابزارهای هوشمندی که دارند در اختیار شما قرار می دهند.

چگونه از اینترنت کسب درآمد داشته باشیم؟

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد با توجه به ایده، تجربه و سرمایه شان به سمت آن ها می روند. در این مقاله به هیچ وجه قصد راه اندازی ایده جدید مثل اسنپ یا راه اندازی فروشگاه اینترنتی مثل دیجی کالا را نداریم!

در واقع در این مقاله راه هایی را برای شما عنوان می کنم تا بدون دردسر و با کمترین سرمایه یا حتی بدون سرمایه بتوانید کسب و کاری را به صورت آنلاین برای خود راه اندازی کنید یا اینکه بدون راه اندازی کار اینترنتی بتوانید از اینترنت کسب درآمد داشته باشید. پس با آموزش کسب درآمد از اینترنت رایگان همراه من باشید.

  

اول از همه بیایید فرق بین یک کارمند و فردی که یک کسب و کار اینترنتی دارد را با هم بررسی کنیم :

فردی که کارمند است باید هر روز صبح ساعت 7 از خواب بیدار شود و با صرف زمان و هزینه خود را سر وقت به محل کار خود برساند. بعد از آن باید حداقل روزی 8 ساعت کاری را انجام دهد که شاید اصلا از انجام دادن آن رضایتی نداشته باشد. یعنی اکثر کارمندان همینطور هستند و علاقه ای به کاری که می کنند ندارند. بعد از اینکه از محل کار خود دوباره با صرف هزینه و زمان به خانه خود باز میگردد ممکن است خسته باشد و دیگر حوصله انجام دادن کاری را نداشته باشد.

فردی که کارمند است همیشه باید به یک نفر دیگر جواب پس دهد. یعنی مسئولیتی دارد که باید به درستی انجام دهد وگرنه ممکن است هر لحظه کارش را از دست بدهد. همچنین فردی که کارمند است نهایتا در ماه 3 روز مرخصی دارد.

از تمام این قضایا صرف نظر کنیم حقوقی که در ماه دریافت می کند دقیقا ثابت است و هیچگاه بیشتر نمی شود (نهایت 2 میلیون تومان)


اما فردی که کسب و کار اینترنتی دارد و صاحب یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی است نیازی نیست صبح ها سروقت از خواب بیدار شود. هر وقت دلش بخواهد می تواند از خواب بیدار شود. از طرفی هر وقت که دوست داشته باشد می تواند کار خود را شروع کند. همچنین همیشه آزاد است و هر وقت دلش بخواهد می تواند کار نکند و به مسافرت و تفریح برود.

فردی که صاحب یک کسب و کار اینترنتی است دیگر نیازی نیست به کسی جواب پس بدهد چون خودش صاحب کسب و کارش است و در واقع رئیس خودش است.

مهمترین مزیت شخصی که کسب و کار اینترنتی دارد این است که درآمد ثابتی ندارد و هرچقدر که بخواهد می تواند درآمدش را بیشتر کند. به خاطر پتانسیلی که در کسب و کارهای اینترنتی است این امر به راحتی امکان پذیر است. با استفاده از روش های تبلیغات و بازاریابی اینترنتی هر کسی می تواند درآمدش را از اینترنت چندین برابر کند. 

خیلی از دوستان فکر می کنند کسب درآمد اینترنتی به صورت اتوماتیک امکان پذیر نیست و فکر می کنند همه این چیزها دروغ است! اما اگر تا الان از اینترنت خریدی انجام داده باشید باید به این قضیه پی ببرید که چه طور پروسه خرید و تحویل کالا به شما انجام شده است؟ مسلما زمانی که شما سفارشی در سایتی ثبت می کنید و وجه آن را پرداخت می کنید تمام پروسه خرید شما به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود. یعنی از وجهی که شما پرداخت می کنید تا زمانی که محصول به دست شما می رسد به صورت کاملا خودکار انجام شده است. 

لطفا اگر خصوصیات زیر را دارید این صفحه را مطالعه نمایید وگرنه از این محصول صرفه نظر نمایید :
1- یک انسان منطقی هستم
2- باور دارم اگر تمام نکات یک شغل را یاد بگیرم می توانم مثل بقیه به درآمدهای بالایی برسم
3- جملات تبلیغاتی روی من اثر زیادی ندارد و به شخصی که صادقانه چیزی را توضیح می دهد باور می کنم
4- به این باور دارم که برای رسیدن به درآمد حلال و معقول نیاز به تلاش، پشتکار و صبر است
5- درآمد یک شبه نمی خواهم و باور دارم کسی به آن نمیرسد و اگر هم رسیده باشد قبلا کارهایی را انجام داده و یا تجربیاتی دارد.
6- اگر شرایط زمانی، مکانی و استعدادهای خود را بهتر بشناسم درآمدهای بالایی خواهم داشت
7- هر وقت به نتیجه نرسم اشکالات کار خود را بررسی می کنم و دیگران را مقصر نمی دانم.


آموزش های کسب درآمدی زیادی در اینترنت وجود دارد که بعضی ها رویایی و بعضی ها تا حدی واقعی است، بعضی از این آموزش ها هم نیاز به تخصص خاصی دارند و بعضی ها هم نیاز به داشتن کانال یا پیج و یا سایت های پر بازدید دارند و یا بعضی از کسب و کارها نیاز به سرمایه ی بالایی دارند.

در این آموزش سیر تا پیاز یک کسب و کار پردرآمد را به شما آموزش می دهم که خصوصیات زیر را دارد :
- درآمد بالا و بدون محدودیت سقف درآمدی و بستگی به فعالیت شما می تواند به چند صد میلیون تومان در ماه هم برسد
- بدون نیاز به تخصص خاص و فقط آموزش های ارائه شده را اجرا نمایید به نتیجه می رسید
- بدون نیاز به سرمایه و یا شروع کار با سرمایه کم
- بدون نیاز به محل و مکان خاصی
- بدون نیاز به گذاشتن وقت در زمان خاصی و هر وقت فرصت داشتید می توانید برای آن وقت بگذارید
- مناسب برای هرشخصی، بیکار، کارمند ، دانشجو و یا هر شخصی ... به صورت تمام وقت و پاره وقت
- هزینه ی آموزش ( خرید این محصول ) بسیار پایین است
- تمام فوت و فن کار آموزش داده شده تا شما در سریعترین زمان ممکن به درآمدهای عالی برسید.
- بدون محدودیت سنی و جنسی ( البته برای سن 18 سال به بالا توصیه می شود )
- بدون نیاز به دریافت مجوز
- درآمدی کاملا حلال و شرعی و قانونی
- یک شغل مستقل که برای شخص یا شرکتی کار نمی کنید و یا برای کسب درآمد نیازی نیست منافعی را به شخصی یا شرکتی برسانید مانند شرکت های هرمی یا بازاریابی و ...
- یک شغل جالب و سرگرم کننده مخصوصا روانپزشکان آن را به افرادی که دچار افسردگی هستند پیشنهاد می کنند.
- و ده ها مزایای دیگر

با خرید این محصول آموزشی شما میتوانید راز های کسب درآمد از اینترنت را به صورت نامحدودکشف کنید و خود را به میلیونر های آینده تبدیل کنید.در درون این محصول آموزشی شش پکیج آموزشی قرار دارد که ما همه آنها را جمع آوری کرده ایم و در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم وشما بادیدن این آموزش ها نحوه کامل کسب درآمد از اینترنت را یاد میگیرید،و ما به شما آموزش میدهیم که چگونه یک سایت رایگان با طراحی های رایگان و یک دامنه رایگان در اینترنت داشته باشید و چگونه محصولات خود را به شکل رایگان به فروش بگذارید و چگونه از طریق بازار یابی و حتی بودن بازار یابی محصولات خود را بفروشید و چگونه در سایتهای دیگر کسب درآمد کنید چون ما دراین محصول انواع سایت ها را نیز برای کسب درآمد معرفی کرده ایم تا شما به راحتی به کسب درآمد بپردازید از قدیم گفتند همه به دنبال پول و پول به دنبال همه به خاطر همین شما با دراختیار گرفتن این محصول آموزشی کلا در زندگی جز پول دار شدن چیز دگیری نخواهید داشت من قیمت این محصول را صد هزار تومان گذاشته ام تا شما اگر خواستید با ما همکاری کنید سود بیشتری بدست آورید و اگر هم نخواستید همکاری کنید باز هم میتوانید با فروش محصول ما و حتی محصول خودتان سود بیشتری خواهید کرد البته که قیمت اصلی این محصول بیشتر از این حرف ها است ولی چون ما خواستیم همه بتوانند،هم این محصول را خریداری کنند وهم بتوانند سود بیشتری بکنند و پول بیشتری بدست آورند برای این محصول تخفیف 75 درصدی قرار دادیم که مبلغ ناچیزی است از قدیدم گفتند که بعضی وقت ها با پول بیشتر سرمایه گذاری کردن انسان امکان ضرر کردن دارد اما گاهی اوقات انسان حتی با سرمایگذاری پول کمتر و با دقت به سرمایه ها و پول های بیشتر دست پیدا میکند.پس با خرید این محصول با هزینه نا چیز شما میتوایند زندگی خود را هر چه سریع تر متحول کنید.من خودم قبلا آموزش های زیادی دیده بودم در مورد نحوه کسب درآمد در اینترنت ولی هیچ کدام به این واضحی نبودند که بتوانند زندگی من را متحول کنند ولی حالا من توانستم با دیدن این آموزشهای اصولی و کامل و استفاده از تمام ابعاد اینترنت زندگی خود را متحول کنم و شما هم میتوانید این کار ها را انجام بدهید و زندگی خود را متحول بکنید چون انجام هر کاری در زندگی باعث پولدار شدن میشود شما فقط کافیه این کار ها را یاد بگیرید تا بتوانید پولدار شوید.

درضمن ما محصولامان را هرروز بروز میکینم واگر شما آن را بخرید به شکل رایگان در اختیار شما قرار میدهیم و حتی به شکل تخصصی در این زمینه مطالب جمع آوری میکنیم و در پکیجمان قرار میدهیم و به شکل رایگان در اختیار شما بعد از خرید اول قرار میدهیم که در هیچ یک از سایت های دیگر این کار را انجام نمیدهند پس اگر میخواهید پکیج های تخصصی به شکل رایگان در اختیار شما قرار بگیرد باید پکیج ما را خریداری کنید چون همه آن پکیج های تخصصی در مورد اینترنت گران هستند ولی اگر شما از من خریداری کنید من میتوانم آن ها را بخرم و به پیکیجم اضافه کنم تا به شکل رایگان در اختیار شما قرار بگیرد.

توضیحات تکمیلی :

در بالا و در قسمت مزایای این شغل، تقریبا به تمام سوالات شما پاسخ داده ایم ولی نکاتی را لازمه توضیح دهیم.

درآمد این شغل چقدر است ؟ : در این آموزش تمام نکات ریز و درشت کار توضیح داده شده است و شما باید با دقت اجرا نمایید و پشت کار داشته باشید و درآمد متوسط آن برای هر شخصی که روزی سه تا پنج ساعت وقت بگذارد بعد از شش ماه دو میلیون تومان در ماه و تا یک سال به پنج میلیون درماه خواهید رسید.

اگر می خواهید بدون سعی و تلاش و یک شبه به درآمد برسید لطفا این آموزش را نخرید این آموزش هم سعی و تلاش می خواهد و هم باید اول کار صبور باشید چون هر شغل حلالی اول کار درآمد پایین دارد و بعد افزایش پیدا می کند.
اگر درآمد های بسیار بالا و بدون فعالیت و یه شبه می خواهید لطفا فایل های آموزشی و رویایی داخل سایت های دیگر را بخرید که ادعا می کنند در یک ساعت میلیونر می شود و هیچ وقت هم به نتیجه نمی رسند.

سایت شما نماد اعتماد ندارد و چطور اعتماد نماییم؟ : 

1- فروشگاهی که الان مشاهده می کنید به آدرس http://bartarin-ha.4kia.ir/ زیر مجموعه ی سایت بزرگ فورکیا است ( https://4kia.ir ) که این سایت دارای نماد اعتماد دو ستاره است و یک سیستم فروشگاه دهی رایگان است و بر روی فروش کاربران نظارت دارد و اگر کاربری قصد کلاهبرداری داشته باشد تسویه آن مسدود می شود و مبلغ برای مشتری برگشت داده می شود. این سایت تا جایی که خبر دارم و تا این لحظه که این متن را مینویسم بالای 55000 فروشگاه دارد. هر شخصی که آموزشی داشته باشد می تواند در این سایت برای فروش بگذارد. 

2- مبلغ این آموزش را من100 هزار تومان گذاشته ام ولی جهت اعتماد بیشتر و به دلیل اینکه مشتری نتواند از این آموزش کسب درآمد نماید ( که احتمال آن خیلی کمی است ) من فقط 50 هزار تومان آن را دریافت می کنم. 

به جای اینکه شما به من اعتماد کنید من به شما اعتماد می کنم در توضیحات آموزش هم این بخش را کامل توضیح داده ام. 

3- موردی که جدیدا پیش آمده و یک نوع اعتماد سازی عالی هم می باشد این است که این آموزش من به پرفروشترین محصول فورکیا تبدیل شده و اگر آموزش من مشکلی داشت فورکیا آنرا غیر فعال کرده بود. 

لطفا نگاه کنید :

پر فروشترین فایل های فورکیا  

مبلغ این آموزش چقدر است و چگونه پرداخت می شود ؟ :
مبلغ فروش این آموزش صد هزار تومان بوده ولی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته ایم که شده 50 هزار تومان تا همه بتوانند کسب درآمد کنند.

ضمانت بدون قید و شرط چگونه است و آیا مبلغ برگشت داده می شود؟ :

همچنان که در بالا عرض کردم قیمت این کسب درآمد بالا بوده ولی من حدود 13 درصد آن را دریافت میکنم. واقعیت این است که من آلان این آموزش را پنجاه هزار تومان در فورکیا گذاشته ام و فورکیا از این 50 تومان 13000 تومان آن را کارمزد بر می دارد و 43000تومان آن برای من می ماند و اگر هم بازاریاب برای من این فایل را فروخته باشد چون پورسانت آن را 40 درصد زده ام می شود ( 43000 منهای 40 درصد ) 26100 تومان. 

در نتیجه نمی توانم از مبلغ 50000 تومان مبلغی را برای شما دوست عزیز برگشت دهم  و هم اینکه این آموزش را می توانید یکبار( فقط یکبار ) به شخص دیگری به قیمت 50000 تومان بفروشید. این قسمت را در آموزش بیشتر توضیح داده ام.

البته ارزش این فایل بسیار بالا است ، خیلی از دوستان من اعتقاد داشتند اگر محصولی قیمت آن کم باشد برای مردم بی ارزش است و فکر می کنند یک چیز بی ارزشی را می خرند ولی بعد از خرید متوجه می شوید که چقدر کاربردی و کامل توضیح داده شده است.

در این فایل نکاتی توضیح داده شده که برای تمام شغل ها ( به جز کارمندی ) مناسب است و ارزش آن خیلی خیلی بیشتر از این رقم ها است.

حالا که این قدر لطف کردید چرا 50000 تومان را میگیرید ؟ : دلیل اینکه این مبلغ را برای محصول آموزشی خود قرار داده ام این است که : 

1- هزینه ی تبلیغاتی که برای فروش این آموزش انجام می دهم به دست آید.
2- در فورکیا یک سیستم بازاریابی قوی وجود دارد و من هم 40 درصد پورسانت برای این آموزش در نظر گرفته ام و بازاریاب ها را تشویق نموده ام که برای این آموزش کسب درآمدی من خیلی تلاش کنند و آن را به همه معرفی نمایند.
3- بدانم چه کسانی این فایل را از من خریداری نموده اند و بعدها اگر آموزش های دیگری را اضافه نمودم به صورت رایگان برای آنها ارسال کنم.

اگر شمای صاحب این محصول درآمد بالایی دارید چرا این فایل را می خرید؟ : 

1- آرزوی من این است تمام جوانان مثل خودم به درآمدهای خوب و معقولی برسند.

2- آموزش این کسب و کار درآمد من را کاهش نمی دهد بلکه بعدا می توانم از همکاری شما عزیزان استفاده نمایم و درآمد خود را چندین برابر نمایم. 

3- من از هر راه حلالی برای کسب درآمد استفاده می نمایم. 

برای این کار چقدر سرمایه نیاز دارم ؟ : این کار محدودیت سرمایه گذاری ندارد و اگر بخواهید خودتان شروع کنید می توانید از مبلغ یک میلیون تومان شروع نمایید اگر هم سرمایه ای ندارید می توانید با افرادی که در این آموزش معرفی می کنیم هماهنگی انجام دهید و برای شروع کار اول برای آنها بازاریابی انجام دهید و بعد مدت کمی سرمایه جمع و بعد خودتان شروع به کار نمایید.

این کسب و کار چیست؟ لطفا توضیح دهید: دوستان عزیز هر شغلی اگر نکات آن را به خوبی بدانید می توانید از آن درآمد خوبی کسب نمایید. من اگر تا آلان این شغل را توضیح نداده ام چون نگران این هستم سریع قضاوت کنید ولی با توجه به درخواست زیاد دوستان به صورت خیلی خلاصه توضیح می دهم که این شغل چیست.

قبل از توضیح با دقت به این مثال توجه نمایید : من در این آموزش تمام نکات را توضیح داده ام و شما باید با دقت انجام دهید ، رعایت نکردن یک نکته ی کوچک ممکن است درآمد شما را کاهش دهد مثلا شما وقتی آشپزی می کنید طبق یک دستور عملی حتی اگر مواد گران قیمت مثل گوشت را هم بیشتر بریزید ولی به مقدار نمک که یک ماده ی بی ارش است توجه نکنید کل غذای شما از کیفیت می افتد پس باید به نکات ریز و درشت با دقت توجه نمایید.

در این آموزش شما با تمام جزئیات و نکات لازمه ، یاد می گیرید که :
1- چطور یکسری محصولات مورد نیاز تمام جامعه را خریداری نمایید ( یکی از نیازهای اساسی هر شخص )
2- از کجاها بخرید
3- چه چیزایی بخرید
4- چطور بازاریابی انجام دهید
5- چطور بفروشید

البته با تمام مزایایی که در بالا ذکر کردیم، بدون محدودیت جنسی ، سنی ، مدرکی ، مکانی و زمانی و ... با تمام جزئیات و نکاتی که باعث موفقیت شما می شود. کاری که آلان بالای ده هزار نفر در کشورانجام می دهند و درآمد بالایی هم دارند ولی شما خبر ندارید.

نکاتی که در این آموزش ارائه می شود برای خیلی از مشاغل کاربر دارد.


نکته ی مهم : لطفا بعد از مطالعه کامل این صفحه آموزش را خریداری نمایید.

 

 


مبلغ واقعی 182,000 تومان    50% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 91,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

آدرس تلگرام : @Tahacoiner

آموزش کسب درآمد از اینترنت با روش های گوناگون و بدست آوردن درآمد میلیونی به شکل روزانه

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما